Thursday, March 29, 2007

Mijn kleine man is ziek


Mijn kleine man is ziek. Volgens de experts heeft ie het ROTA virus. Dat schijnt een soort van hele heftige buikgriep te zijn. Vanmorgen was er nog helemaal niets aan de hand.
Zoals altijd als ik moet werken bracht ik hem, na zijn ochtendpapje naar het kinderdagverblijf. Dat eten ging al niet van harte, maar dat kun je wel eens hebben dacht ik nog. Daar aangekomen alle leidsters in rep en roer, want dit ROTA virus is dus ernstig besmettelijk.
Ik besloot om hem, omdat ik toch pas vanmiddag hoef te werken, weer mee naar huis te nemen, omdat ie nog niet ziek was, en ik dat toch wel graag zo wilde houden. Sta ik daar nietsvermoedend met mijn jas aan, spugt ie me he-le-maal onder. Tja.
Nu zijn we lekker samen thuis, want van werken komt ook niet echt meer iets vandaag.

4 comments:

Anonymous said...

WAUW Tygo!!! Een eigen BLOG!
WOOHOOO!!!
Dikke beterschapskus enne.. mag ik je linken??

Anonymous said...

hee wat leuk lot, zal dit toevoegen aan mun favo's.
leuk om te zien, jammer om te lezen dat tiegje ziek is.
laters....ivo

Anonymous said...

hallo kleine prins.Wat lief, dat mama ook een dagboek voor jou maakt! Kom maar snel morgen knuffelen, dan wordt je vast weer gauw beter. Liefs en kusjes voor jou en mama en papa van opa en omaxxxxxxxxxxx

Unknown said...

hallo zusje
wat leuk, een weblogje... al woon ik een eindje weg, ken ik toch een beetje op de hoogte blijven van de strapatsen die mijn kleine neefje en zijn ouders bekokstoven:)
kus