Tuesday, June 19, 2007

veel te lang geleden...


Het is veeel te lang geleden dat ik op mijn blog heb geschreven, maar op de een of andere manier is het er gewoon niet van gekomen, had ik denk ik veel aan mijn hoofd ofzo....
In 6 weken gebeurd er zo ontzettend veel als je een dreumes hebt...Tygo is natuurlijk 1 geworden vorige maand....(dat was zo een belangrijke mijlpaal, daar zal ik binnenkort eens goed voor gaan zitten), hij is met sprongen ontwikkeld. hij kan nu ineens zelf broodjes eten, hij brabbelt de hele dag door aan een stuk, hij kan staan, trekt zich op aan vooral zijn speelgoed en de piano hierboven op de foto. Hij is van de babygroep op het kinderdagverblijf naar de dreumesgroep verhuisd. De baby's waren echt te klein voor hem, daar kroop hij gewoon overheen =).
Hier in huis is ook niets meer veilig, hij vind het nu vooral leuk om met zijn speelgoed tegen de vitrinekasten van papa aan te slaan, =) zich op te trekken aan de tv, =) en de hydrokorrels van de plant door de serre te gooien. Ook achter de poezen aankruipen, met veel bombarie is een giller voor hem, vooral omdat ze dan zo hard weg rennen. =)

Wat is het leuk om te zien hoe hij stukje bij beetje de wereld ontdekt....

2 comments:

Anonymous said...

hallo Lieverd!!!! Wat geweldig blij zijn wij, dat we weer thuis zijn. Wij hebben jou dubbel erg gemist lief mannetje!!!!!!! Wat geweldig, toen we thuiskwamen en op jouw site keken, dat je zo gezellig zelf aan het spelen bent. je bent echt alweer flink gegroeid Tygo. Fijn dat we vanavond bij jou op bezoek waren en met je hebben gespeeld. heerlijk was het om bij jullie te zijn. dank je wel en dikke kus van opa en omaxxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

.