Monday, May 25, 2009

weekeindje voor mij




Ik had een weekeindje voor mezelf en de kindjes. Ralph was het hele weekeind weg, en ik ben heerlijk thuis geweest, en heb me heerlijk vermaakt. Lekker in de tuin gewerkt, de uitdeelcadeautjes voor Tygo zijn verjaardag gemaakt, samen met Tygo de auto gewassen en heerlijk met water gespeeld, de kindjes in het babybadje buiten, en mezelf verwens met lekkere dingetjes. Zondagochtend zijn we snel even op de koffie geweest bij opa en oma, en zondagavond met het eten was papa er weer...Heerlijk! genoten van mijn eigen company, maar ook zo fijn dat Ralph er weer was.
Vrijdag had ik ook nog een sauna-verwendag met mijn moeder, een heerlijke dag met alles erop en er aan, algenpakkingen, peelings, heerlijk eten, een parafine handpakking (wat hilarisch was, maar zooo lekker).

Ik heb het geloof ik zo slecht nog niet....

1 comment:

Anonymous said...

Wat heerlijk even doen wat jezelf en de kindjes fijn vinden en dan ook nog hulp van je zoon bij het autopoetsen, dat is super. het was Zondagochtend een kort bezoek,mede omdat ik ook weer werken moest maar wel even gezellig, ook voor opa, hij had de kindjes ook al lang niet gezien. wat heb je lieve plantjes in de potten gezet Lotte. hardstikke mooi, en vast genoten van lekkere dingen zo te zien. Liefs en het gaat jullie goed. gezellig als Ralph weer samen met jullie kan eten. Kus ikke