Sunday, November 1, 2009

Tygo in de trein

Vandag was het dan eindelijk zover, Winny en haar gezin komen weer terug naar nederland na een jaar! Tygo en ik gingen hen samen op Schiphol verwelkomen. Tygo was nog nooit in zijn leven in de trein geweest, dus ik hoopte maar dat hij het leuk zou vinden, anders was het wel heel ver naar Amsterdam en terug...
Maar niks was minder waar, hij vond het helemaal geweldig.
Hij heeft de hele reis uit het raam zitten kijken, en had geen enkele behoeft om door het gangpad rond te lopen of op onderzoek uit te gaan. De trein op zich was al genoeg voor hem.



Op Schiphol aangekomen zijn we eerst naar de Burger King gegaan, en daarna vliegtuigen gaan kijken op het panoramaterras



Vlak voor aankomst vond ik nog een Starbucks, waar ik mezelf heerlijk verwend heb met een vanilla Latte. Tygo had ik aan het tafeltje geïnstalleerd met zijn kleurboekjes, dus dat ging allemaal helemaal prima.
de foto's van de aankomst zijn allemaal helaas mislukt, maar het was een geweldig weerzien. De ouders van Winny waren er, broer Mark en nog wat vrienden, dus een behoorlijk welkomstcomité
En de terugreis ging al even gesmeerd als de heenreis, hij kreeg er maar geen genoeg van. Wat een geslaagde dag!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Oh wat een super belevenis lieve Tygo. Een dag voor jou om niet meer te vergeten, en dan de vliegtuigen kijken, lekker frietjes eten en dan ook nog het weer zien met Winnie en haar gezin en zeker je vriendin Eefje! Dat was vast een echte feestdag voor jou en mama. Liefs oma Sanientjexxxxxxxx

Mireille said...

awwww
dat snoetje..
nou mooi!!
en dan nu in de trein naar DH!
=D