Friday, August 10, 2007

12 weken zwanger....


Vandaag ben ik 12 weken zwanger. En dus mag ik dat nu van mezelf aan de hele wereld melden!
wat zijn die eerste weken altijd vreselijk spannend, en wat duren ze LANG!!
Maar we kunnen aannemen dat de eerste gevarenzone gepasseerd is, nu mag ik er een beetje van gaan genieten. Ik heb me flink misselijk gevoeld de afgelopen periode, dus alleen daarom al ben ik blij dat ik fase 2 in mag gaan.
Ook hoop ik overdag ietsje minder slaap nodig te hebben, want 3 uur overdag slapen elke dag zorgt er toch wel voor dat je een heel stuk van de dag "mist". Mijn grote kleine man Tygo slaapt gelukkig voor mij 's middags nog ruim 2,5 tot 3 uur, dus ik kan dan lekker met hem samen gaan liggen.
Nu is het afwachten hoe het verder gaat lopen met deze zwangerschap. Ik heb natuurlijk een hoop vragen waar alleen de tijd me een antwoord op kan geven, hoe ga ik me voelen, lees:hoe gaan mijn rug en bekken het houden dit keer, wordt het weer net zo'n fijne bevalling als bij Tygo, en natuurlijk: wordt het een jongen of een meisje?
Ik heb er zin in!



3 comments:

Anonymous said...

Lieve Charlotte. Nogmaals van harte gefeliciteerd voor jou, Ralph, Tygo en.......?? Ook wij zijn weer geweldig blij en gelukkig met jullie mee en hopen van ganser harte, dat ook deze zwangerschap voor jou voorspoedig mag verlopen en dat je niet teveel ongemak zult krijgen deze keer. Wat geweldig, dat jullie deze bijzondere periode in jullie beider leven weer mogen delen!!!Héél véél succes gewenst voor de komende tijd en vooral alle goeds voor jou en het nieuwe mensje, dat zo rijk in jou mag groeien!!!! Wij zijn hardstikke trots op jou en met jou!!!Hopelijk mag je na de spannende weken, nu inderdaad wat meer gaan genieten!!! Dikke kus en knuffels voor jullie alle VIER!!!!! Hiep Hiep Hoeraxxxxxxx

Mireille said...

een jongen natuurlijk.. omdat ik altijd gelijk heb!!!
*hoest*!
=D

Francine said...

GEFELICITEERD!!!!!!!!!