Sunday, October 28, 2007

De wereld ligt aan je voeten....






Zo een 2 maanden geleden (ik vind nu pas de tijd om even serieus mijn blog bij te werken) stonden we op een doordeweekse avond even met de buurman te kletsen in de voortuin. Tygo had ik op de arm, en na een tijdje rondkijken vond ie het wel mooi geweest zo. Dus hij begint wat te draaien dat ie eraf wil. Ik laat hem rondkruipen in de voortuin, onderwijl verder kletsend met de buurman.
Tygo kruipt eerst wat braaf rond op het gras, maar ontdekt vervolgens dat het tuinpad ook echt ergens heengaat! En voordat we het goed en wel doorhadden kruipt ie parmantig het pad af, kijkt eens links en rechtsom, en besluit op onderzoek te gaan. Zonder enige aarzeling, angst voor het voor hem toch echt onbekende pad langs ons huis gaat ie er gewoon vandoor. Met een vastberaden blik in zijn ogen kruipt ie onverstoorbaar weg! Hij keek niet op of om.....De wereld ligt aan mijn voeten moet ie gedacht hebben.

1 comment:

Anonymous said...

Wat geweldig, dat we weer mogen meegenieten van de avonturen van ons kleine van Aalstprinsje!!! heerlijk om te zien, hoe blij en vrij Tygo op verkenning uitgaat. Lieve schat, nog even en je kunt samen met mama en papa in het mooie speelpark aan de overkant gaan spelen, dan kun je ook nog naar de auto's en de treinen kijken. dat wordt vast feest voor jouw ondernemende lijfje. geniet ervan, dat je al zo'n groot ventje wordt. het leven wordt elke dag mooier en spannender hoor lieverd. Dikke kus van opa en omaxxxxxxxxx