Monday, March 16, 2009

opruimen!!


Ik ben de hele ochtend (en gisteravond ook al) bezig geweest met opruimen. Alle rotzooi die we hebben uitzoeken, sorteren, wat kan weg, wat kan door gegeven worden naar anderen die het goed gebruiken kunnen....
Vooral de kleertjes van Tygo en Evi uitzoeken was een helse klus.....
Vanmorgen was het speelgoed aan de beurt. Nu is er weer plek voor ze om te spelen, en kan Tygo eindelijk het tafeltje gewoon gebruiken. De poten van de piano heb ik uit de kelder gehaald, dan kan Evi hem ook zo gebruiken om te leren staan (en vooral zitten dan...)
Ik vond de kroon van Evi, maar Tygo vind hem mooier dan zij geloof ik.
Ik wist niet hoe ik alles naar beneden moest krijgen, de hele serre stond vol met kratten en zakken kleding, maar gelukkig is mijn vader nog even langs geweest en heeft me geholpen.

1 comment:

Anonymous said...

Wat fijn als er weer speelruimte komt. Soms hebben kindjes zóvéél speelgoed, dat ze niet meer weten, wat ze moeten kiezen. Nu hebben ze vast weer ruimte om te spelen, te kruipen, of wat dan ook. Ook de kleertjes, wat te klein is, kan een ander weer erg blij mee zijn denk ik. Liefs en succes, kus oma Sanientjexxxxxxx