Monday, March 16, 2009

scrapcadeau's...


Zaterdag waren we in Den Helder de verjaardag van Sas vieren, die was vrijdag 50 geworden! Nou, ik had het gevoel dat ik zelf jarig was, en dat duurt nog een paar dagen....
Ik kreeg een hele tas vol gave papiertjes en embellishments die Eva nog had liggen, en ik mocht zomaar, onverwachts gaan verjaardagshoppen bij Carla van Mireille!!! Voordat ik wegging kreeg ik ook nog een super workshop mee van de Scrapaganza van vorig jaar, en te gekke bloemen van Prima......
Thuisgekomen heb ik alles eens op tafel gelegd, jee, wat lekker zoveel nieuwe spullen.......
Eva en Mireille, onwijs bedankt!!

2 comments:

Eva said...

graag gedaan liefje!

Anonymous said...

Wat een verwennerij, dat is heerlijk, kun je weer lekker verder met je mooie scrapkunstwerken. Véél succes en liefs van.
Jeanninexxxx