Thursday, April 2, 2009

Lammetjes en konijntjes...




Mijn collega Myrthe woont met haar ouders op een boerderij, en ik was vanmiddag op het werk toen ze me vertelde dat mijn anders collega met zijn dochter naar de lammetjes kwam kijken. Gelijk heb ik toen gevraagd of ze het goed vond dat ik ook even kwam met Evi en Tygo.. En zo kwam het dus dat ik een marathon had van een gesprek op een andere locatie, kindjes ophalen, eten, en gelijk door naar de Hulst waar ze woont. Toen ik uit de auto stapte zag ik dat Tygo de tomatensaus van de pizza nog op zijn gezicht had zitten, zo gehaast was ik geweest...
maar het was de moeite waard. In de schuur zelf vond Tygo echt heel eng (zoals verwacht) maar toen een van de lammetjes en daarna 2 babykonijntjes naar buiten werden gebracht voor hem durfde hij wel te aaien. Evi vond de konijnen erg leuk, maar toen er een koekje in zicht kwam gooide ze een van de konijntjes gewoon van haar schoot!
We hebben nog paarden, kippen, koeien en duiven gezien, maar de camera deed een beetje gek, dus geen foto's...
Thanks voor de gastvrijheid Myrthe en de papa en mama van Myrthe :)

1 comment:

Anonymous said...

Wat is het toch steeds geweldig, om met de kindjes bij diertjes te zijn en te spelen. dat is ook héél goed voor de ontwikkeling, dierenvriendjes zijn meestal hele sociale mensen voor de toekomst. Liefs hoor en fijn dat ik ook lammetjes kan zien, ik heb ze in de wei nog niet gevonden. te druk aan het werk denk ik. Kus oma en opaxxxxxx