Thursday, April 2, 2009

weekeindje weg....

Vrijdagavond ben ik al lekker naar Eindhoven gegaan, omdat mijn hele zaterdag vanaf 09:30 gevuld was met workshops van Mr. Rusy Pickle Lance Anderson...Dus vrijdagavond lekker ontspannen naar mijn moeder...
Het is toch niet niks hoor, de hele dag vol workshops. het scraptempo ligt hoog, maar het was erg leuk. Ik kon het ook goed bijhouden. Ik was alleen helemaal gaar aan het einde van de dag...
Zaterdagavond ben ik lekker meegenomen naar de surinamer, heerlijke roti gegeten, en we hoefden ons niet af te vragen hoe het met Evi moest. Die heeft een heel bord Surinaamse bami naar binnen gewerkt. Een groter compliment kun je voor je kookkunst niet krijgen geloof ik, en de hele zaak heeft mee genoten met haar...Daarna nog een Italiaans ijsje, heerlijk....

Op zondag zijn we naar oma geweest, die had Evi pas 1 keer gezien, maar ze woont zo ver weg, ik kom er normaal niet aan toe om heen te gaan. Dus een dagje bij mijn moeder is dan echt een buitenkans. Oma had een superdag, en ik vond het te gek dat we eindelijk een 4generatiefoto hebben kunnen maken.....

Ralph en Tygo hebben een echt mannenweekeind gehad, zijn samen naar Plopsaland geweest, naar de Burger King, en hebben samen Formule 1 gekeken....

1 comment:

Anonymous said...

Wat heerlijk voor jou een scrapworkshop Lotte, dat is heel speciaal. En super, dat je oma Evi weer kon zien en van en met haar genoten heeft. Héél bijzonder de foto van de 4 meisjes samen. geweldig lief!!!! Lekker uit eten en genieten, ook voor de 2 mannen, die hebben ook samen intens genoten van Plopsaland en vele andere leuke dingen. heerlijk ieder even doen waar je zelf zin in hebt!!! Hopelijk allemaal een fijn weekend beleefd!!
Dikke kus opa en omaxxxxxxxxx