Tuesday, August 11, 2009

hoezo niet moe....


Vanmiddag wilde Tygo weer niet naar bed. dat gebeurd vaker, en dan "speelt" hij op zijn kamer totdat ik boos word op hem, en er twee scenario's kunnen volgen: of hij gaat slapen, of niet. Vandaag gebeurde het laatste. Maar het probleem is dat hij wel echt moe is. Dus toen ik hem vanmiddag na 2 uur keten van zijn kamer haalde, en door zijn herrie ook Evi nog wakker was, haalde ik hem uiteindelijk maar weer naar beneden. Maar ik wilde een uurtje scrappen, en dat gaat niet samen met een 3,5 jarige. Dus ik heb hem lekker op de bank geïnstalleerd, Cars opgezet, en tegen hem gezegd dat hij maar lekker moest gaan liggen. Na 5 minuten ging ik kijken en trof ik hem zo aan: Hoezo niet moe?

2 comments:

Anonymous said...

Oh mannetje, je bent echt wel moe s'middags,maar als het niet echt donker is, is het ook moeilijk om in slaap te vallen. Op de bank bij mama is het rusten ook wel erg gezellig hoor. Bij opa en oma haal je wel weer schade in kerel. Dikke kus en knuffel van opa en omaxxxxxxx

Mireille said...

kijk.. dit VRAAGT om een scrapsel...