Sunday, March 27, 2011

zondagmiddag...

Vandaag vond ik na mijn wekelijkse zondagochtenduitslaapmoment (want dat mag ik, elke zondagochtend uitslapen. Lief mag op zaterdag uitslapen, ik op zondag. En dat is heel heel fijn. Gewoon even een ochtend in de week waarbij ik niet al 50 vragen heb beantwoord als ik een minuutje wakker ben, geen boterhammen hoeven smeren en geen luiers...) Ik dwaal af geloof ik... Ik kreeg dus toen ik wakker werd een smsje van een oud collega of ik zin had om vanmiddag lekker in de tuin kwam zitten met de kinderen. En dat heb ik gedaan. Natuurlijk weer geen fototoestel mee want ik ben nog niet zo in blog-mode.... Maar t was zo lekker....Kinderen samen door de tuin banjeren, met zwarte gezichtjes en vieze nagels en aan het eind van de dag heel heel moe..... Daarna lekker in bad en nu genieten van de dag die niet gelijk donker is na het eten, heerlijk met een kop koffie nog even na genieten... Laat de zomer maar komen!!!!!!

1 comment:

Ama said...

JA daar ben ik weer.
Ik dacht, even bij Charlotte kijken, en ja hoor, daar zie ik verhaaltjes staan. Fijn even een gezellige Zondagmiddag voor jou bij een collega. dat is best leuk om te doen en de kindjes ook even samen met andere kindjes spelen.Vast heel gezellig geweest.
Liefs Jeannine