Wednesday, March 23, 2011

soort van update

Het is zo lang geleden dat ik iets geblogd heb dat het onbegonnen werk is om een jaar in te halen. Maar op een avond dat ik eigenlijk van alles moet maar nergens zin in heb kan ik er wel weer iets van proberen te maken.
Jee, een jaar niets geschreven. Tja, hoe gaat het dan, waar moet ik beginnen zodat mensen die dit lezen ook enig idee hebben waar ik het in hemelsnaam over heb...
Ik vraag me af of er uberhaubt mensen zullen zijn die dit schrijfsel zullen lezen, want een jaar lang moeten constateren dat het blog dat je volgt nog steeds geen update heeft, tja, dan haak je dus af...
Hoe het gaat? Het leven met een full time baan in de hulpverlening met twee kinderen onder de 5 en een huis met een veel te grote tuin terwijl je eigenlijk geen groene vingers hebt is nogal eh, veelomvattend zeg maar.
De kinderen worden zo groot, vorige maand hebben we de derde verjaardag van onze baby girl Evi gevierd en Tygo gaat richting de vijf. VIJF en DRIE!!! Dat klinkt wel heel groot zeg maar...
Het leven bestaat vooral uit drukke gevulde dagen die ogenschijnlijk nietszeggen lijken in de zin dat ik niet denk dat er iemand zit te wachten de inhoud. Maar wat een heerlijkheid die twee kinderen, de eerste zonnestralen en de blije gzichten van de kinderen die "met zonder jas" naar buiten kunnen.
En dan voel ik me rijk en een geluksvogel, want je zou zomaar in Libie geboren kunnen zijn of in Japan....

2 comments:

Ama said...

Oh wat gezellig, om je blog weer te kunnen lezen.Ook na een jaar kijk ik nog vaker, maar tevergeefs. Best begrijpelijk met een druk bezet leven.Maar je ziet, de aanhouder wint en ik vind het leuk, om de kindjes te zien, die me aankijken met hun gezellige kopjes en oogjes. dank je wel Lotte en veel succes gewenst. De zomer is er en de vacantie begint, wat wil een mens nog meer!!! heel veel liefs, wij twee.

Unknown said...

rasa malas saat bangun
cara download youtube
tips dan trik terkini