Monday, December 3, 2007

maandagochtend


Normaal ga ik altijd samen met mijn kleine man zwemmen op maandagochtend, maar omdat de pijn in mijn bekken dat niet echt meer toelaat als ik alleen moet gaan, kon ik vanochtend niet. Mijn vader gaat de laatste tijd vaker mee, en wat eerst alleen gezellig was, is nu dus noodzaak. het is te zwaar voor me om dit nog alleen met Tygo te doen.
Dus waren we samen thuis. Het is nu 13:00, en ik ben blij dat hij in bed ligt, ik bed doodmoe, en heb echt veel pijn. Jee, het valt me toch wel erg tegen zo een hele ochtend alleen met hem. Hij is wel heel erg lief geweest, en we hebben (zo goed als lukte) best lekker gespeeld. Ik heb de blokken naar beneden gehaald, ik wil graag met hem torentjes bouwen, (want dat was goed hadden ze op het consultatiebureau gezegd), maar hij wil alleen maar torentjes omgooien =)
Ontbijt en fruit gingen er hartstikke goed in, net zoals de lunch, en hij heeft ook super gedronken.
Oh ja, hij heeft ook nog een seconde of 10 echt los gestaan aan de salontafel!
Ik ga nu ook maar even een uurtje of wat plat, als hij wakker is gaan we samen gezellig naar Tygo's vriendinnetje Eefje, haar mama is zo lief om voor ons te koken, zodat we daarna Tygo bij hun in bed kunnen leggen en Ralph en ik samen lekker naar yoga kunnen vanavond.
Welterusten....

1 comment:

Anonymous said...

Wat gezellig, zo samen bouwen. Blokjes selluff bouwen komt ook hoor mama, eerst alles omver gooien is ook een fase, die goed is. Maar vermoeiend voor jou. jammer van het zwemmen, dat wordt zeker wel zwaar. Ik zou best graag met jullie meegaan, maar moet meestal op maandag werken.is ook wel gezellig, om samen te zijn, nu nog met jullie tweetjes, straks wordt het zeker drukker, nu heeft Tygo nog met mama alleen de aandacht. dat is vast ook feest!!!!
Doe rustigaan lieve Lotte en neem de rust, die je nog kunt krijgen!!
Dikke kus voor jullie van opa en omaxxxxxxxx