Friday, December 14, 2007

spinaziepasta


Tygo is hier zo gek op, spinaziepasta. Hij schuift dan ook meestal, vol overgave, een heel bord vol ervan naar binnen. En erachteraan nog een danoontje. En ik me maar druk maken vroeger, of hij wel goed zou eten, en of hij wel genoeg binnenkreeg. dat zal wel heel anders zijn met een tweede kindje. Je maakt je over dat soort dingen denk ik een stuk minder druk, omdat je bij je eerste hebt kunnen zien dat het meestal toch wel goedkomt. Ik hoop echt dat ik daar een stuk meer ontspannen in ben. Nog maar ongeveer 2.5 maand, dan zal ik het vanzelf wel merken =)
Ik wordt langzaam toch wel heel erg nieuwsgierig hoor........
Ralph gaat dit weekeind weer vol goed moed aan het klussen, hopelijk komt ie dan een heel eind met de babykamer. Ik verheug me er erg op, lekker nieuwe meubeltjes voor Tygo kopen, en dan weer dat kamertje dat geduldig wacht op de nieuwe baby....

1 comment:

Anonymous said...

Wat heerlijk dat Tygo zó intens kan genieten van lekker eten. Hoezo een zoon van zijn Vader!!!!!!
Gelukkig weet je nu al Lotte, dat inderdaad meestal alles best goed komt. maar bij een eerste kindje is het heel begrijpelijk, dat je over alles wat nieuw is zorg hebt. Nu zie je hoe geweldig jullie kerel groeit en zich elke dag weer meer ontwikkelt naar nieuwe uitdagingen. Heb moed en vertrouwen en blijf positief, meestal gaat alles beter, dan je denkt van te voren. Wat fijn, nu weer verheugen op een nieuwe babykamer en een nieuwe baby!!! Wat een rijkdom, om alles weer intens te beleven en jullie te verheugen op nieuw leven en op wie zal het kindje lijken??? best spannend hoor, maar ook een fijne tijd van voorbereiding. Het gaat inderdaad o zo snel wat zal het nieuwe jaar weer spannend en mooi zijn!! verheug jullie, dan mogen wij weer intens blij en gelukkig met jullie mee zijn!!! Dag lieve Tygo een dikke knuffel en miljoen kusjes van opa en omaxxxxxxx