Friday, December 14, 2007

Kerstboom


Nou, de kerstboom staat hoor! Heeft wel wat meer voeten in de aarde met een kruipende dreumes in huis, dus het duurde ongeveer 3 keer zo lang, maar dat mag de pret niet drukken. halverwege het opzetten bleek dat we lampjes te kort hadden, dus ik heel enthousiast naar de Action in Sittard om lampjes te kopen, maar dat idee hadden meer mensen. Ongelofelijk, wat een drukte! na lang zoeken bleek dat ze de lampjes die ik nodig had niet hadden. En bij mij ging zo ongeveer het licht al uit, maar toch nog even naar de Hornbach gegaan. Kom ik na 2 uur doodmoe thuis, heb ik helemaal de verkeerde lampen!
Ralph is ze toen nog maar even gaan halen, en tegen etenstijd stond ie eindelijk. Maar het resultaat mag er wezen, toch?
Onze antieke kerststal van gips is niet zo'n heel goed plan, Tygo gooit echt met alles, en ik wil graag nog een aantal keer van de stal genieten, dus hebben we een pedagogisch verantwoorde Little People kerststal. Ik vind hem geweldig.

2 comments:

Anonymous said...

Wat een supergeweldige pracht kerstboom kinderen. dat zal telkens feest voor Tygo zijn, als hij de mooie boom met al die lampjes en prachtige ballen ziet. Kan me goed voorstellen, dat hij graag, al die ballen wil voelen en vastpakken, maar dat wordt een beetje gevaarlijk. dan maar oefenen, om te kijken met de oogjes!!! geweldig, ook de mooie kerststal erbij, echt voor kindjes bedoelt. Maar papa en mama kunnen daar vast ook intens van genieten, samen met hun mannetje en......?????? Wat staat de boom op een geweldige plek. Mooi werk verricht hoor, zeker met zoveel zorg voor de extra lampjes. We komen graag hem een keertje zelf bewonderen. Dikke kus van opa en omaxxxxxxxx

Mireille said...

=)
jullie hebben in ieder geval nu genoeg lampjes.
Ik vind de kerststal ook geweldig =D
ben benieuwd naar je scrapkunsten *hint hint*