Sunday, June 8, 2008

heeele lange update..

Hier is ze dan.....mijn prachtige dochter Evi....


Wat is het druk met twee kleine kindjes, en wat heb ik dan weinig tijd om dingen als dit blog bij te werken te doen....
Ik ben wederom zo gezegend met nog zo'n prachtig kind. Je zou toch denken dat als de eerste zo goed gelukt is dat ons dit niet nog eens zou lukken:


Het lijkt een beetje onbegonnen werk om alles wat ik achter lig bij te werken, dus dan maar in 1 hele grote post.


Laat ik beginnen met te vertellen dat mijn bevalling heel goed is gegaan, ik heb haar, net als Tygo, heerlijk thuis mogen krijgen. In minder dan 7 uur vanaf de eerste wee was ze er ineens, en het is zo een geweldig iets, het krijgen van een dochter! We hebben wat opstart probelemen gehad met de borstvoeding, en doordat ik een vrij pittige bloeding heb gehad vlak na de bevalling kwam het niet goed op gang. Na een kleine 2 weken dan maar over op de fles, laten we zeggen dat ik erg blij ben dat ze het zo goed doet hierop....


Nu zijn we ruim 3 maanden verder, en het waren bewogen maanden, waarin Tygo is gaan lopen, hij 2 jaar is geworden, een heftig ziekenhuisbezoek van een week net achter de rug is 9en dit gaat alleen nog maar over Tygo...)


Ook nog gebeurd: onze poes Rogi hebben we een week voor de geboorte van Evi moeten laten inslapen


Evi doet het heerlijk. Ze is zo een ontzettend lieve baby, geduldig, en echt ontzettend goedlachs! (ik wist niet dat baby's zo veel konden lachen)


Tussen de bedrijven vermaak ik me ontzettend (ja echt ont-zet-tend) met scrappen.......Heerlijk om echt even af te schakelen, en me daarop te concentreren.

een korte impressie van de afgelopen maanden;



De eerste ontmoeting van Tygo en Evi

De kraamverzorgster....Samen met Tygo Evi in bad doen....

Trotse papa

Pizza!!!!

Moederdag

Jarig!!!!

Tygo met zijn infuusje nog in zijn arm....

1 comment:

Mireille said...

jeetje wat een gave foto's!!