Wednesday, June 25, 2008

mama ik ben niet moe....


Nadat Tygo uit het ziekenhuis is terug gekomen hebben we hem in het weekeind dat daarop volgde in zijn grote jongens bed gelegd. Samen met hem hebben we het bedje opgezet, en hij vond het geweldig om er in te slapen.
Echter, sinds een paar dagen is het een enorm gedoe om hem 's middags nog plat te krijgen. hij krijgt het voor elkaar om gewoon 2.5 uur aan een stuk te spelen, terwijl hij, als hij echt in slaap valt, zo nog 3 tot 4 uur slaapt.

Vanmiddag was het weer zover. Nadat ik 4 keer ben gaan kijken (waarbij ik dan zachtjes de deur open doe, en hem met vastberaden stem naar zijn bed toe dirigeer), was voor mij de maat vol. Ik ben naar beneden gegaan, heb zijn camping bedje naar boven gehaald en dit demonstratief op zijn kamer opgezet.


Helaas is de foto wat bewogen, maar je snapt 'em he?


wordt vervolgd......



1 comment:

Anonymous said...

Deze foto is uniek. Hoezo slapen mama, ik ben de clown toch? Komt vast wel weer goed hoor, als hij echt moe is gaat de lieverd vast wel weer slapen ook in het grote bed. Ik vind de foto geweldig Lotte.Als hij bij oma komt logeren, slaapt hij alvast een beetje voor. Dikke kus oma Sanientje.xxxxxxxx