Tuesday, September 23, 2008

Mijlpaal




Evi heeft haar eerste tandje!!!
Gisteravond voelde ik het zitten, in haar onderkaakje. In vergelijking met haar broer is ze er laat mee, die had voor hij 4 maanden was al zijn eerste tandje.
Ze lijkt er niet heel erg veel last van te hebben, van dat tandje. Waar ze wel last van heeft is volgns mij dat har lijfje haar beperkt in wat ze zo graag zou willen. Ze zit geen moment meer stil, en niets is goed, liggen niet, op schoot niet, in de box niet, niks niet. Ik hoor de frustratie in har huiltje, en het duurt denk ik niet heel lang meer voor ze zal gan tijgeren. Omrollen naar beide kanten gaat al heel erg goed, dit doet ze eigenlijk al een paar weken. Mijn meisje gaat hard!!!

2 comments:

Anonymous said...

HOERA, lieve Evi, je 1e tandje is er door, vandaar al dat kwijlen de laatste weken. Wat geweldig, nu komen er vast snel méér hoor lieverd. Wat zal jouw papa ook weer supertrots zijn!!!! mama is ook apetrots, en wie weet, nu ga je vast ook weer verder oefenen om te gaan staan of kruipen. Spannend hoor en wij zijn ook erg blij en trots met jou mee!!!!!Lieve Evi een dikke knuffel en kus als beloning voor je Mijlpaal.xxxxxxxxxxvan opa en oma

Mireille said...

mèn wat gaat ze hard!!! Ik heb haar al eeuwen niet meer gezien! Ships! Zou haar niet eens meer herkennen als ik hier geen foto's zou kunnen volgen.!