Wednesday, September 3, 2008

mijn week...




Mijn week.........even een korte impressie:
Zondag;
Van 10:00 tot 18:15 werken, naar huis, kinderen in de auto laden, naar Eindhoven naar mijn moeder rijden, kinderen daar fles en koekjes en daarna in bad en in bed, om daarna lekker naar de binnenstad te gaan voor een concert van een van mijn favoriete bands, Anathema. Backstage veel te lang blijven hangen, maar ja, het was echt zo gezellig.....
Maandag;
Wakker geworden bij mijn moeder, veel te moe, omdat ik het ook eens een keertje laat maak. Normaal lig ik er braag tussen 22:00 en 23:00 in, nu weet ik waarom ook alweer....
Na de lunch kinderen weer in de auto, naar Vught, naar vrienden omdat ik die ook te weinig zie wilde ik dit graag even combineren als ik dan toch al in Eindhoven zit...
Na het eten daar vertrekken, de kinderen doodmoe om 21:30 naar bed, en toen kwam ralph ook pas thuis van het sporten. Die had ik het hele weekeind niet gezien, dus even bijkletsen en dan is het ineens ook weer 00:30.....
Dinsdag;
Opstaan, kinderen naar het kinderdagverblijf, vergadering, kinderen weer ophalen, Tygo wilde niet echt slapen en voordat ik daar dus mee klaar was, was het 15:00... Even wat administratie, en een schaal koekjes gebakken voor mijn HOOGzwangere vriendin die ik schandalig lang niet gezien heb omdat ik het gewoon niet weet in te plannen......
Eten koken, eten, daarna weer op huisbezoek van een cliënt, en om 22:00 eindelijk mijn koekjes af leveren, vlug kopje thee, en even kletsen.....23:00 thuis, en naar bedje
Woensdag:
Samen met de kinderen in bad, werken van 10:00 tot 17:00, daarna niks. Nou ja, het is nu 20:35, ben net klaar met opruimen (beetje) en de kinderen in bed leggen. Ralph is naar de sportschool, lekker even een momentje voor mezelf, maar voel me ook weer een beetje schuldig want er is zo veel in huis wat nog moet...(was, strijk, tuin, badkamer poetsen, bellen met mensen die ik te lang niet spreek, scrappen, blog bijwerken and so on and so on).....
Donderdag:
Kinderen hele dag kinderdagverblijf. In de ochtend in de tuin werken die er onderhand uitziet als een natuurreservaat..... om 16:00 werken tot vrijdagochtend 11:00.
Vrijdag;
Om 11:00 uit de slaapdienst, naar huis, lunchen met opa die op de kinderen past, en dan (nog) niks meer voor die dag op de planning....
Zaterdag:
Werken van 10:00 tot 17:00
Zondag:
Bezoek uit Haarlem met hun dochtertje van 1.5....

Waarom heeft een dag IN GODSNAAM maar 24 uur en een week maar 7 dagen? Waarschijnlijk als een dag 100 uur zou hebben ik ook niet toe zmijn dingen. Het is zo druk, twee kleine kindjes en een full time baan, maar ik zou het voor geen goud willen missen.....

2 comments:

Anonymous said...

Hallo lieve Charlotte.
Jouw weekindeling klinkt bekend.Ik leef met je mee. Wij zijn opa en oma en hebben nog geen tijd om normaal adem te halen. Vandaar dat we volgende week toch even pas op de plaats maken tussen de mooie bergwereld van Serfaus, om ons te beschermen tegen al te veel werk en verplichtingen!Ik snap best dat je het hardstikke druk hebt met een gezin, drukke baan en dan ook nog je sociale verplichtingen willen bijhouden. Pas ook goed op jezelf en ik ben hardstikke trots op jou, hoe mooi je de site weer bijgewerkt hebt. Heel veel liefs voor jou en je mannetje Ralphie en natuurlijk de Kindjes!!!! Miljoen kusjes voor jullie viertjes van opa en oma. maak je niet te druk, alles komt toch meestal goed hoor!!!!!

Mireille said...

leuk he.. twee kindjes.. een baan.. een man.. je huishouden.. "moet dingen".. een sociaal leven.. je hobbies.. je clubjes..
O.o

AAAAAAARGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

Ik mis jou/ jullie ook! VRESELIJK!
twordtweldecember als ik onze schema's zo eens vergelijk!
=D
haha!
nou ja.. zijn we nog net op tijd voor Evi's eerste kerst!