Monday, November 24, 2008

De intocht van de Sint





Eindelijk was het dan zover.....de Sint kwam aan in Nederland. Vorig jaar kon ik niet gaan, toen moest ik werken, dit jaar was het mijn beurt. Ik wilde er heel graag heen, samen met Winny en Eef. Dit was toch een van de laatste dingen die we samen konden doen, een week na de aankomst van de Sint zouden zij naar Mexico vertrekken. We hebben het goed kunnen zien, maar zijn na een minuut of 15 maar weer gegaan, omdat het nog zo lang zou gaan duren voordat hij door de mensenmassa bij ons zou komen, en Tygo en Eef zijn nog net te klein om heel lang te wachten..
Ik vond het in ieder geval zelf helemaal leuk, en ben er helemaal klaar voor......


's avonds was het verjaardagsfeestje van Ralph, waar ik wederom vergeten ben om foto's van te maken (zoals altijd) Het was in ieder geval ontzettend gezellig.

1 comment:

Anonymous said...

Wat fijn, toch even kunnen genieten met Tygo en Eefje samen, volgend jaar zal Evi vast meegenieten, ook al is het maar even, het gaat om de sfeer. Kus oma sanientjexxxxx