Sunday, November 30, 2008

vertrek van Eef, Winny en Dion

De 23ste november was het eindelijk zover. de dag ven het vertrek van mijn lieve vriendin Winny en haar gezin. Om een uur og 07:30 kwamen ze ons halen met de enorme bus, en zijn we bepakt en bezakt naar Schiphol gegaan. Daar nog even aan de koffie en toen kwam daar het onvermijdelijke afscheid. Samen met Sander en Sandra en de ouders van Sander hebben we heel hard gezwaaid en de nodige traantjes weg gepinkt tot we ze niet meer zagen.

Natuurlijk was ik muts weer eens mijn fototoestel vergeten , dus geen foto's van het afscheid. Maar is misschien ook maar het beste =)
Daarna lekker even samen naar Edith en Michiel om hun nieuwe appartement te bekijken.
Op de terug weg begon het heel heel heel hard te sneeuwen, en hebben we er bijna 4 (!) uur over gedaan om weer thuis te komen. Het was spek en spekglad, en toen we thuiskwamen zag de wereld er zo uit:

mooi he?

Nog even met Tygo naar buiten. Eigenlijk was het al ver na zijn bedtijd, maar ik wilde zo graag dat hij het even zag. Natuurlijk was hij al heel erg moe, het was geloof ik al na 21:00, dus zelf lopen zat er niet in.

2 comments:

Precious said...

Ooo zo mooie foto's!!:) Jah.. eidelijk sneeuw in ons land he.. Hopelijk blijft het zo voor ganse winter!

Anonymous said...

wat verdrietig zulk intens afscheid, maar troost jullie er zullen vast toch fijne contacten blijven met jullie Vrienden via mail en foto's en sms of echt af en toe bellen!!! het komt goed hoor, maar zeker op dat moment erg moeilijk!!!!!
Wat een gave foto's van een prachtige witte wereld om ons heen. Mooi Charlotte. Kus omaxxxxxxxx