Saturday, February 6, 2010

een beetje lente

Ik ben het zo vreselijk verschrikkelijk zat dat eeuwige binnen zitten. Mijn kinderen weten van gekkigheid niet war ze het zoeken moeten zoveel overtollige energie hebben ze. Tis echt vreselijk. En ja, ik weet best dat er heel veel meer vreselijke dingen op de wereld gebeuren, en dat een paar dagen kou echt niet te vergelijken is met de ellende in Haiti. ik weet het.
Maar toch ben ik het zat. Dus toen ik vanmorgen met de kinderen een visje ging eten op de markt kon ik deze mand met vrolijkheid echt niet laten staan.

1 comment:

Anonymous said...

Oh wat een lief lentemandje, nu zal de sneeuw vast snel wijken, voor de eerste lentetekens buiten, zodat de kindjes weer meer buiten kunnen spelen en hun overtollige energie weer goed kwijt kunnen. Liefs en kusjes van opa en omaxxxxxxx