Friday, February 5, 2010

New Ink..




Vanmiddag had ik de laatste afspraak met Markus, (http://www.studioskin.nl/) de man die het kunstwerk op mijn arm gezet heeft. Dit was de derde en laatste afspraak. Vandaag was ik er na 5 kwartier al vanaf, en ben ik ongekend blij met het eindresultaat.
Ik ben zo trots en geïnspireerd door wat hij gedaan heb dat ik me echt afvraag of vandaag mijn laatste bezoek aan hem was... Markus weet precies dat wat ik in mijn hoofd heb voor me te visualiseren en ik ben echt meer dan tevreden over wat hij kan.
Wat eerste een nietszeggende, middelmatige tribal was, is nu een geweldig mooie tatoo, die zo veel mooier is uitgepakt dan ik ooit gedacht had toen ik een aantal maanden geleden "wat lelies" erom heen wilde.....
En met programma's als LA ink en Miami Ink dagelijks op Discovery raak ik alleen maar enthousiaster.....

2 comments:

Mireille said...

jeetje meis.. wat een lef!
Ik vind het ontzettend stoer.. maar ik heb echt de moed niet meer =)

Anonymous said...

Hopelijk is de pijn nu bijna weg en geniet van jouw mooie kunstwerk, zoals je het zelf noemt. Liefs en goed weekend van ons.Knuf voor de kindjesxxxx