Tuesday, October 30, 2007

samen dansen...

Dit leek een hele gewone dag, vanmiddag bedacht ik me nog dat ik helemaal niets boeiends had om over te bloggen. Maar toen kwam de avond. Nadat ik samen met Tygo lekker makkelijk American pancakes heb gegeten, omdat ik me niet zo heel lekker voel en Ralph er niet is vanavond, zat ik na het eten een beetje op youtube te surfen. Tygo speelde lekker om me heen, totdat hij een beetje onrustig begon te worden.

Tot ik hem opppakte, en samen met hem ging dansen en begon te zingen voor hem. Hij legde meteen zijn hoofdje tegen mijn schouder, deed zijn armpjes om mijn nek, en heeft zo een hele tijd tegen me aangelegen, terwijl ik voor hem zong en met hem danste. Het was een heel bijzonder moment, helaas heb ik er geen foto van, omdat we alleen waren.

Van zingen en dansen (maar ik denk vooral zingen) wordt hij dus echt heel erg rustig. Op een geven moment legde hij zelfs zijn beide hadjes onder zijn hoofdje op mijn schouder. Een onbetaalbaar moment..

2 comments:

Mireille said...

heerlijk zo een moment voor jullie tweetjes.

Anonymous said...

Wat bijzonder lief, een speciaal kado van je kindje voor zijn Mama. Ik weet dat hij héél blij wordt, als je voor hem zingt. Ik hou van jou lief mannetje. Kusje van omaxxxxx