Sunday, October 28, 2007

Zwangerschaps-update



23 weken zwanger ben ik nu. En wat valt het me mee! Ik vond mijn vorige zwangerschap zo tegenvallen, heb zo lang en zo veel rug en bekkenpijn gehad, dat ik er heel erg tegenop zag om me weer 9 maanden zo te voelen.
Maar het gaat tot nu toe heerlijk. Natuurlijk heb ik ook kwaaltjes (ben tot aan drie maanden elke dag misselijk geweest, heb nu dagelijks veel last van brandend maagzuur, en wordt zo'n 3 keer per nacht wakker met kramp), maar heb bij lange na niet zoveel rugpijn. Alskijk naar de vorige zwangerschap, was ik nu al 100% in de ziekewet. Ik heb toen de laatste 3 maanden thuis gezeten. En da's best lang.
ik geniet er dan ook volop van. Ga heerlijk naar zwangerschapsyoga, kan Tygo nog gewoon optillen, werk nog (alworden de slaapdiensten langzaam iets zwaarder), ik kan gewoon nog meedraaien met het dagelijkse leven. En daar geniet ik misschien nog wel het meeste van. Dat ik "gewoon" zwanger kan zijn, zonder dat ik de hele dag pijn heb. Er is dus hoop voor allen onder ons die tegen de tweede keer opzien, omdat de eerste keer zo tegen viel.
Voor zolang het duurt. Want daar hou ik toch rekening mee. Dat ik toch eerder dan 6 weken voor mijn uitgerekende datum uitval. Maar dat is een zorg voor later.











2 comments:

Mireille said...

blij dat je weer aan het bloggen bent meis =)
Dikke kus

Anonymous said...

Wat lief, dat we ook bij Tygo weer mogen genieten van de leuke verhaaltjes. dank je Lotte en véél succes voor jou ook verder. Hopelijk blijft het goedgaan met jou, zo gaat de tijd ook sneller en is het fijn, als je je een beetje goed blijft voelen voorlopig!! Alle goeds gewenst. Kus Harry en Jeanninexxx