Saturday, August 23, 2008

als je haar maar goed zit

Nadat mijn kleine man met buitensporig veel haar geboren werd, en hij ook nog geen enkele haar verloor, hoopte ik altijd dat als ik ooit een dochter zou mogen krijgen, ze net zoveel haar zou hebben als haar grote broer. Ik bedacht me dat ik dat echt helemaal te gek zou vinden, dan zou ik het laten groeien enzo...
En jawel hoor, daar was dan Evi, met net zoveel haar als Tygo, en hoera, ook bij haar is alles blijven zitten...Ik hoop alleen dat als mensen haar zien, ze ook een keer iets anders zullen zeggen over haar dan alleen maar dat ze zoveel haartjes heeft.

2 comments:

Mireille said...

uhmmm
dat ze gigantisch veel op tygo lijkt??
jeetje kreetje.. heb haar al schandalig lang niet gezien..
maar ik schrik me even te pletter..
dacht dat je twee oudere foto's van Tygje te voorschijn had gehaald!

Anonymous said...

Geweldig lieve Evi, je bent waarlijk een zusje van Tygo, hebt niet alleen zoveel haren als je broer, maar je bent een prachtig mooi meisje en ook een vriendinnetje van oma . Oma is superblij met 2 vriendinnemeisjes en 2 prinsenmannen. Wij weten, dat we intens gebofd hebben, maar ook onwijs gelukkig en blij zijn met 4 van die prachtige schatten!!!!! Kusjes van opa en omaxxxxxxxxxxx