Thursday, August 28, 2008

Transformers...

Papa Ralph houdt van Transformers. En daar mag Tygo echt niet mee spelen natuurlijk, de Transformers van Ralph staan veilig opgeborgen in vitrines..
Ralph verzameld al jaren Transformers, eigenlijk sinds we samen zijn al, dus dat is al ruim 11 jaar. ik heb er zeg maar mee leren leven ;). Mensen vinden het vaak overheersend, en vragen me dan waar mijn spullen staan, maar het is al zo lang een belangijk onderdeel van ons interieur dat ik ze ook wel gezellig vind staan, al die vreemde gekleurde poppetjes. Tegenwoordig staan ze ook wel heel mooi in kasten, terwijl ik vroeger echt het gevoel had dat ik in een museum woonde.
Het grote deel van de verzameling bestaat uit zeldzame items uit de collectie figures van de vroege jaren 80. Moeilijk te vinden dus. Maar nu Transformers weer hot zijn door de film van vorig jaar, is er weer enorm veel speelgoed uit de film verkrijgbaar, en stopt Mc. Donalds ze ook weer in de Happy Meals enzo. En daar mag Tygo dan weer wel mee spelen.....En leuk dat papa dit dan weer vind......

2 comments:

Anonymous said...

Wat geweldig, dat zoonlief ook al geïnteresseerd is in de hobby van zijn Papa. En mama Lotte heeft willens en wetend de poppetjes van Ralph ook leren waarderen door de jaren heen. grappig hoor. Geniet samen niet alleen van jullie hobby, maar zeker ook van de schatten van Kindjes, die jullie hebben!!!!!! Kussies van opa en omaxxxxxxx

Ama said...

Hallo lieve schatten.
Wat hebben we jullie lang niet gezien. We missen jullie heel erg en zijn erg blij, als jullie snel komen logeren. dat wordt vast weer feest. gaan we samen zingen en verhaaltjes vertellen. Goed? Liefs en dikke knuffels voor Tygo en Evi van ons twee.
Opa en Omaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx