Friday, August 22, 2008

weblog award


Ik kreeg van de week zomaar ineens een weblog award toegekend van Mireille....

Ik was nogal vereerd, en voelde me een ietsje schuldig dat ik dit blog zo slecht bij hou. daarop ben ik gelijk maar begonnen om iets te updaten, en beloof hierbij plechtig dat ik mijn uiterste best zal gaan doen om een beetje bij te blijven.....
It's a special award given to weblogs that somehow catch your eye!
The rules for this award:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated
Bij deze geef ik hem door aan de volgende personen;
Bij deze ga ik die andere 5 er later aan toevoegen, ik vind het te lastig om nu "zomaar" 5 mensen extra bij te zetten...
to be continued zeg maar....

1 comment:

Anonymous said...

Wat lief, dat je zo beloond wordt door Mireille. Welverdiend vind ik, maar ook super dat jij ook al zulke mooie scrapwerken laat zien. Lotte ook op jou ben ik hardstikke trots!!!!!Veel liefs en succes verder. jeanninexxxxx