Tuesday, August 26, 2008

weer aan het werk....

Vanmorgen begon het gewone leven weer. Op tijd op, aankleden, kinderen uit bed, fles, broodje, Yogidrink, tandjes poetsen, auto in, kinderdagverblijf, en hup, door naar de vergadering. Het enige verschil met een normale dinsdagmorgen is dat Ralph lekker thuis was, zodat ik niet alles alleen hoef te doen.
Vanavond slaapdienst, ik zal het wel even weer wennen vinden om niet thuis te slapen, das altijd zo na een lange tijd thuis geweest te zijn.....

Update: Tygo moest heel hard huilen toen ik naar mijn werk reed, ben maar snel gegaan toen.....
Mijn dienst was heerlijk, heb echt lekker met jongeren kunnen werken vanavond, en een aantal echt fijne gesprekken gevoerd...een ziekenhuisbezoekje sloot mijn dienst af, gelukkig bleek het niets ernstigs te zijn. Mijn nacht was wel een beetje erg kort, dus heb even op de bank een tukje gedaan bij thuiskomst.

1 comment:

Anonymous said...

Veel succes Charlotte, best wel weer even wennen, als je een paar weken vrij bent geweest. Maar voelen, dat men weer blij is om jou te zien op je werk doet ook best weer goed en is de sfeer weer snel gezellig!!!!Alle goeds voor jou en weet dat de kindjes ook weer snel vergeten, dat mama weer gaat werken, maar het weggaan voor het eerst, doet telkens weer even pijn. Maar het komt vast allemaal goed hoor!!!!! Liefs oma sanientjexxxxx