Thursday, January 29, 2009

nog meer ziek...

Nu we een paar dagen verder zijn is Evi langzaam aan het opknappen. Ze heeft vanmiddag zelfs alweer een broodje jam gegeten, en speelt alweer lekker rond. Ik wilde haar alleen nog niet naar het kinderdagverblijf brengen, dus Ralph is wat eerder begonnen zodat hij om 16:00 thuis is en ik dan kan gaan werken. Mooi opgelost dachten we.
Nu is Ralph ook ziek! Volgens mij een buikgriep ofzo, hij is echt niet goed.
Ik begin vandaag dan maar om 19:00, want ik geloof niet dat hij het voor elkaar krijgt om zo de kindjes eten te geven enzo.....
.........zucht.............

Update:
In de avond bleek het nog meer drama te zijn, Evi had ongeveer 6 diaree luiers in 2 uur, en ook nog 2 keer gespuugd in diezelfde tijd, en Ralph lag als een dood vogeltje in bed, dus toen heb ik mijn werk maar gebeld, en heeft mijn lieve collega Ferry (bedankt Desiree :) ) voor mij de slaapdienst gedraaid....Het risico dat ik die avond nog met mijn kleine meid naar de nightcare had moeten rijden omdat ze uitdrogingsverschijnselen dreigde te krijgen was ernstig aanwezig....
Ik moest hem wel aflossen om 07:00 vanmorgen, maar ik was blij dat ik in de avond thuis bij mijn zieke gezin kon blijven...

1 comment:

Anonymous said...

Wat een pech. Voor allemaal hele goede beterschap gewenst. Kleine Evi, wat ben je toch in een keer goed ziek. Hopelijk snel weer beter worden lieve schat. En voor papa Ralph ook hele goede beterschap gewenst. het kan niet uitblijven. de een steekt de ander aan. Alles komt vast weer goed hoor. Dikke kus van opa en omaxxxxxxxx