Tuesday, January 6, 2009

nog steeds sneeuw






Vandaag ligt er nog net zoveel sneeuw als gisteren! Het heeft zo ongeveer -10 gevroren, dus ijs en ijskoud was het toen ik wakker werd. Door het weer geen vergadering, maar ik wilde wel met mijn kleine man naar de dokter, want hij hoest zo akelig. Maar ik moest wel eerst Evi afzetten op het kinderdagverblijf. Dat was niet gemakkelijk, want Tygo vond de sneeuw nog steeds even vies, en hij is ziekig, dus uiteindelijk heb ik ze allebei (!) op de arm naar binnen gedragen. Ha, kinderen zijn nog beter dan de sportschool! Tygo voor een uurtje ook maar daar gelaten, zo kon ik daarna even snel alle bedjes verschonen en een machine was draaien. Daarna Tygo weer opgehaald. Bij de dokter aangekomen bleek het niet zo'n slecht idee van me om te gaan, hij heeft een fikse bronchitis. Longen zijn niet schoon. Dus een antibioticakuurtje en weer naar huis. Hij is wel een beetje zielig, eet niet, wil niks, alleen een beetje voor de tv hangen. En hoesten. Ik baal ervan, want ik moet hem zo weer de kou mee innemen om Evi op te halen.

2 comments:

Anonymous said...

de sneeuw is prachtig om te zien, maar niet als je er per sé doormoet. Wat vervelend voor Tygo, maar goed dat je naar de dolter ging Lotte, bij kindjes weet je het maar nooit!! Goed gedaan. Hopelijk knapt het mannetje snel weer op. Liefs en beterschap lieve schat. Kusjes opa en omaxxxxxxx

Mireille said...

jeetje.. jammer dat hij het zo knudde vond..
amber heeft er volop van genoten!