Tuesday, June 16, 2009

al zo groot.....

wat is ze al groot he?
Ruim 15 maanden alweer, het gaat zo snel dat ik me het nauwelijks kan bevatten. Ze loopt bijna, praat honderd uit, is al net zo'n spook als Tygo (en misschien wel nog erger), heeft ons bij tijden echt bij de neus, gewoon om de simpele reden dat de tijd me inhaalt. Dan denk ik dat ze nog veel te klein is om te snappen wat ik bedoel, of te begrijpen dat ze iets niet mag, en dan zie ik de blik in haar ogen, en realiseer me dat ze me heel goed snapt. ze lacht me nog net niet uit. (of stiekem toch een beetje...)

2 comments:

Mireille said...

oh mèn... zo herkenbaar!!
wat een geweldige foto!!

Anonymous said...

Lieve Evi.
Ook wij denken vaker, dat je nog superklein bent. Misschien in lengte gelukkig, maar je bent een clever vrouwtje die precies met ons allemaal doet wat je fijn vindt. Eigenlijk super. lief minivrouwtje. Wij houden supervéél van jou!!!! je wordt echt al een grott meisje hoor. kusjes van opa en omaxxxxxxx