Wednesday, June 17, 2009

speelgoed van papa


Ralph heeft gisteren weer een of andere basis op Marktplaats gehaald (volgens mij van Jayce & the Wheeled worriers ofzoiets), het is in ieder geval weer jarig tachtig speelgoed. Daar mag eigenlijk niemand aankomen, maar vervolgens laat hij het wel midden op de eettafel staan. Dus toen ik vanmorgen met Tygo naar beneden kwam en even aan het bellen was met Ralph, zat Tygo voor ik het in de gaten had, op de eettafel, te spelen met het gevaarte. helaas was ik te laat, dus geen foto's hiervan. Na langdurig beraad met de eigenaar ervan hebben we toen besloten dat Tygo er best mee spelen mag. Dus nu wonen zijn auto's en dinosaurussen in de basis.

Edit.. het is M.A.S.K. werd me verteld. Dus. =)

2 comments:

Ralph said...

Het is van M.A.S.K. lieverd
Kusje

Anonymous said...

Wat geweldig Tygo, als papa iets moois van speelgoed koopt, moet jij toch ook zeker even keuren, of het wel goed is!!!!Hoezo ondernemend mannetje!!! SUPER!!!! Véél kusjes van oma voor jou lieve Tygo en ook een dikke knuffel voor Evi.xxxxx