Sunday, June 7, 2009

en toen hoorde ik "krak"...

Vanmorgen lekker aan het stoeien met Tygo. We deden zijn faforiete spelletje, waarbij je achter hem aan rent door de kamer. Helemaal leuk vind hij dat. Vanmorgen rende ik achter hem aan, maar rende vol met mijn teen tegen de deur aan. Tja. ik hoorde "krak" en het deed erge pijn. Ik ben nog wel daarna lekker naar de kermis gegaan met Ralph en de kindjes, maar toen we bijna weer thuis waren begon het toch wel erge pijn te doen. Thuisgekomen was mijn teen paars, en toch maar even de nightcare gebeld. De arts zag gelijk dat het gebroken was en ik ben ingetaped. Nu maar even een beetje rustig aan doen geloof ik....

edit:
Na twee dagen ben ik terug naar het ziekenhuis gegaan omdat het toch wel pijn deed, bleek er helemaal niks gebroken te zijn! Nu, ruim 10 dagen later kan ik gelukkig mijn gewone schoenen weer aan, die crocs zijn niet echt leuk onder een rokje =)

2 comments:

Anonymous said...

Auwa,

Ik kan het weten. Een keer in Sri Lanka en eentje toen we net hier waren. Doe maar lekker rustig aan. Welke teen is gebroken??? Wat jammer dat het ouderschapsverlof van Ralph is afgelopen (hoe vind hij het zelf?). Hoe gaat het trouwens op zijn werk (alles pallettie) en bij jou (?).
Waar gaan de ouders van Ralph naar toe (Playa del Carmen is heel erg mooi!)

Nou dikke kus en lees maar mijn klaagemail die ik je zojuist gestuurd heb.
Winny

Anonymous said...

Oh wat een pech Lotte. Véél beterschap en ik hoop dat het snel goed beter wordt. Doe toch om te spelen maar liever crocs of zo aan je voeten! Liefs oma Sanientje.