Friday, April 20, 2007

mijn vriendje Sebas is 1...

Het vriendje van Tygo, Sebas is vandaag 1 geworden. gek, de aanloop naar alle 'mijnbabywordt1verjaardagen' vind ik maar gek. Ineens zijn ze zo groot, 1 jaar is echt al een mijlpaal. Eerst was vriendje Bosse aan de beurt (in februari), nu Sebas, en daarna is Tygo aan de beurt. Er waren slingers en ballonen, en we hebben frietjes gegeten. Tygo vond het heerlijk, lekker met een stukje van mama's kroketje. Zaterdag gaan we weer naar Sebas, dan is zijn feestje.



Bij Sebas thuis hebben ze honden. En ook nog niet zo'n kleine honden. Deze honden vinden kleine jongetjes wellicht nog interessanter dan andersom. Tygo is dan ook echt helemaal niet bang voor ze. Hij blijft veel liever spelen. Da's best fijn, maar ook wel weer link. Opa en oma Guzzi hebben ook honden, nog onstuimiger dan deze twee exemplaren, dus ik ben blij dat hij niet bang is.

2 comments:

Anonymous said...

Sebas van harte proficiat, ook voor je mama en papa en je hondevriendjes van opa harry en oma jeannine van Tygo. wat gezellig voor Tygo, dat hij al naar verjaardagsfeestjes kan gaan. Nog even en hij heeft zelf ook al feest. wat vliegt de tijd voorbij, Geniet samen van alle mooie momenten, die zo vaak gebeuren!! De honden vinden Tygo denk ik ook lief, zo te zien. En Tygo is best een stoere boy hoor, hij is helemaal niet bang voor dieren. Kus van opa en oma heerlerbaan.xxxxxxx

Anonymous said...

Hey Tygo,

Ben je een beetje bij gekomen van het gefuif op zaterdag?
Ik ben nog lang wakker gebleven en heb 's avonds nog mee mogen eten met de bbq!
Kom je gauw met mijn speelgoed spelen??