Thursday, April 26, 2007

Naar de kapper..



Vandaag was het endelijk zover (nou ja, niet vandaag, afgelopen maandag 23 april), Tygo moest naar de kapper. Zijn haartjes waren zo lang geworden, het hing hem in zijn gezicht, en met het zicht op bijzonder warm weer, dacht ik hem er wel een plezier mee te doen.

Gewapend met zijn spook voor morele support reden we die maandag naar Brunssum, waar het moest gaan gebeuren. Door een staaltje bijzonder goede communicatie tussen Francien en mij stonden zij op het moment dat we aanbelden met hun sleutels in hun hand om naar ons te vertrekken =)




Tygo vond het allemaal wel prima. Hij wilde wel weten wat er gaande was, dus af en toe moest Francien haar schaar of kam laten zien, en dan was het weer allemaal goed voor hem.

Alleen aan het eind begon hij wat te mopperen, maar we mogen niet klagen.







Dit is het resultaat van de allereerste officiele knipbeurt van mijn kleine man:

5 comments:

Anonymous said...

hee poepie, beterschap en alles.
die kerel ziet er slick uit met zun nieuwe coupe. leuk hoor en best spannend zo voor de 1ste x knippen. noor is een oud wijf bij marly, die zit totaal te zwetsen in de kappersstoel! zo te zien ging ut goed. maak er wat van en heb allen lief. amen. die dikke uit landgraaf

Anonymous said...

tygo wat ben je knap!!!!

Anonymous said...

Tygo ik zie je ogen weer :-)
En wat lijk je nu nog meer op je papa!

Anonymous said...

oh euh..die hier boven was ik...en weer eens flink aan het stuntelen!

Anonymous said...

Hallo lieve mannetje. wat geweldig knap van jou, om zó rustig bij de kappermevrouw te zitten. kan niet anders bij die lieve Francien!!!Wat ben je nog mooier met je mooie nieuwe coupe!! Je mooie blauwe ogen heb je van je lieve mama, maar ik zie steeds meer, hoe je op je papa gaat lijken. Krijg je ook de ondeugende streken van je papa?vast wel, kleine Piet massief!!!!