Friday, April 20, 2007

Wat een heerlijke ochtend!

Wat een heerlijke ochtend! Vroeg op, lekker koffie gedronken samen met Ralph, voor hij ging werken. Tygo spelend op de grond met al zijn schatten.
Daarna lekker douchen met mijn kleine man, en daarna Tygo lekker even in de box, terwijl ik wat telefoontjes pleeg en nog een kop koffie verkeerd voor mezelf maak. Daarna moet het internet snoer nog vastgemaakt worden langs de muur. Ik voel me een hele bink met mijn hamer, tot ik me op mijn duim sla. Tja..
Daarna samen spelen, zingen en knuffelen, en nog meer knuffelen =)
Voor Tygo prak ik een banaantje met een liga erdoor, wat ik hem zo rond 09:30 geef. Nog heel even spelen, daarna gaat ie een dutje doen in zijn bedje.
Ik plant nog wat plantjes die ik van oma Guzzi kreeg gisteren, en als klapper 'pimp' ik een emmertje om op Tygo's kamer te zetten wat dienst moet doen als luier-emmer. Ik ben helemaal trots op zulk een creativiteit.
Even snel met een stofzuiger door het huis, wat opruimen, en dan is de morgen al voorbij en wil mijn kleine man graag lunchen.

2 comments:

Anonymous said...

hallo lieverds. wat een creatieve mama heb jij Tygo, die zulk een mooie luieremmer voor jou kan versieren. wat hebben jullie van de week hard gewerkt, om vele dingen veiliger te maken voor de kleine meneer. Goed gedaan hoor. geniet nog maar met je kereltje Lotte, het is nog lang geen eind Mei. het knuffelbeertje geniet zelf ook intens van al jullie liefde voor hem! Dikke kus van opa harry en oma jeanninexxxxxxx

Anonymous said...

ack
je mist vast de luier emmer

O.o

*bloos*

hmpf

deze is wèl waanzinnig mooi!