Thursday, January 3, 2008

mijn eerste scrapwerk...




ik heb het helemaal gevonden hoor, het scrappen. Nu ik zo thuis zit, en eigenlijk niet veel meer kan, ben ik eindelijk maar eens met scrappen begonnen. En hier is het dan, mijn-eerste-miniboekje-in-de-maak. Ik heb al wat andere dingetjes gemaakt, maar die kan ik niet laten zien, want het een is een cadeautje, en het andere staat de naam van mijn kindje op.
Ik vind het heerlijk om lekker aan te rommelen, om met wat anders bezig te zijn dan alleen maar met Tygo. en aangezien mijn liefste grote man zoveel hobbies heeft dat ie niet weet waar hij moet beginnen en ik er geen heb (had), is het ook wel prettig om zelf iets te doen te hebben.
Dus gisteravond baalde ik eigenlijk als een stekker, omdat ik door mijn beperkte lichamelijke toestand het een ont-zet-tend goed optreden van Anathema's Danny Cavanagh samen met ex Gathering's Anneke van Giersbergen samen accoustisch moest missen. En toen heb ik dit gemaakt, en ik was er eigenlijk zo door opgeslokt, dat ik vergat om te balen. Tot ik vanmorgen een mailtje vond van mijn lieve vriendje Ivo, die me vertelde hoe goed het was geweest. Tja, toen moest ik wel even slikken. Maar ik heb toch lekker gescrapt....

5 comments:

Mireille said...

niet te geloven.. mijn mond valt open!
JE SCRAPT!!!!!
wooohoooo!
Ik ben ZO trots op je.. en het ziet er ZO goed uit!!!

My Paper World said...

Awwwwww! Very cute pages!

Anonymous said...

geweldig gedaan Charlotte. Heel bijzonder, je weet nog niet, wat je allemaal kunt. Prachtig gedaan hoor. Ga zo verder en het zal steeds mooier worden!!! Dikke kus oma uit Hèèlebaan. xxxxxxx

Francine said...

Mooi!!!

Marjolein said...

Wat enig joh, hartstikke leuk, er is geen betere hobby om je verveling te baas te gaan!! Super!