Wednesday, January 2, 2008

Oud & Nieuw 2007



Oud & nieuw bij Winnie en Dion. De laatse (en trouwens ook eerste) keer, want volgend jaar om deze tijd zijn ze al lang en breed in mexico, helemaal gesetteld (hoop ik voor ze).

Nadat de kindjes samen al vroeg hadden gegeten, moe gespeeld, daarna samen in badje en daarna in bed gestopt waren, hebben we zelf gegeten. Iedereen had wat lekkers gemaakt, en we hebben heerlijk zitten tafelen. Zo rond een uur of 23:00 werd Tygo wakker, dus die hebben we maar uit zijn bedje gepakt, en vlak voor 00:00 is Eefje ook naar beneden gehaald. Met z'n allen hebben we het nieuwe jaar ingeluid, en zijn we buiten vuurwerk gaan kijken.
Daarna ging bij mij ook langzaam het licht uit, dus ik geloof dat ik er vlak na 01:00 al in lag.....
Het wordt een bewogen jaar denk ik, met veel nieuwe baby's, die allemaal nog geboren moeten worden, afscheid van lieve mensen, verwelkomen van nieuwe.....
Goede voornemens heb ik genoeg, ik zou graag zo veel mogelijk tijd doorbrengen met de mensen die me dierbaar zijn, al is dat logistiek vaak wel een probleem. De intentie is er in ieder geval, hopenlijk kan ik hem waarmaken...Dit jaar wordt een belangrijk jaar, sommige dingen zijn te prive om wereldkundig te maken, maar ik ga er in ieder geval voor!
Gelukkig nieuwjaar allemaal, ik wens jullie al het goede voor 2008.... En Meer!!!!


1 comment:

Anonymous said...

Wat gezellig, om samen met fijne vrienden het nieuwe jaar in te luiden. Geen probleem, ook al zijn volgend jaar deze vrienden ver weg van geleen qua afstand, in jullie harten blijf je toch verbonden hoor!!!Wat fijn Lotte, om goede en positieve voornemens te maken,voor 2008!!! Dat zal vast goedkomen.Ook wij zijn benieuwd naar weer kleine nieuwe wereldburgers, bij jullie en ook bij jullie vrienden! veel succes voor alle mama's en papa's gewenst!!!Ook alle goeds voor jullie en de kindjes gewenst van ons tweexxxxxxxxxxxxxxxxxxx