Thursday, December 4, 2008

2000 bezoekers...

Afgelopen week is dit blog voor de 2000ste keer bezocht...
Dat vind ik eerlijk gezegd best veel. Er is dus meer dan 2000 keer gekeken wat er zich in mijn leven en dat van man en kindjes afgespeeld heeft.....
Dat realiseerde ik me misschien niet zo toen ik hiermee begon. In de die periode heb ik soms maanden gekend dat ik heel actief was is het bijhouden hiervan, en er waren maanden dat ik het zo druk had dat ik blij was dat ik niet nog iets hoefde...
Ik heb in de afgelopen maanden ook gemerkt dat hoe druk het ook is, het ook wel erg leuk is om gewoon met de dagelijkse dingen bezig te zijn, want gewone dagelijkse dingen worden door mij dan wel eens voor lief genomen. Terwijl het daar misschien wel gewoon omdraait, en niets zo vanzelfsprekend is...
In de afgelopen maanden ook wat blogs ontdekt waarbij dit inderdaad niet meer zo gewoon is, sinds ik bijvoorbeeld Fleurs blog bijhou.
Uiteindelijk in de hectiek je gewoon realiseren dat thuis belangrijk is, de kinderen, Ralph..
Morgen lekker sinterklaas vieren met mijn kinderen, dat is wat belangrijk is, en daarna mijn vrije weekeind besteden aan naar vrienden voor een middag gewoon samen zijn....
Bijgevoegd in de lijst met links de site van het theaterkoor van vriendin Vera....
Ziet er onwijs leuk uit! gefeliciteerd met jullie succes!

1 comment:

Anonymous said...

Wat leuk, dat er zoveel mensen zijn, die blij met jullie meevolgen, hoe de kindjes zich zó snel ontwikkelen en iedereen kan meegenieten. Liefs en kus opa en omaxxxxx