Friday, December 5, 2008

ode aan de woewoe's..

Dit zijn Tygo's lievelingshondjes. Hij noemde ze vroeger "oets", nu zijn het de woewoe's. Hij is er echt heel erg gek op. ik geloof dat ik al eens eerder een post aan deze knuffels heb gewijd, maar het valt me zo op dat Tygo er echt de hele dag mee sleept. Als hij op is gestaan moeten de woeowoe's mee naar beneden, en als zodra hij even rustig zit moeten ze op schoot. Allebei. Hij houdt ze dan heel stevig vast, en sabbelt op 1 (en als hij kon op allebei) de labels.
Ze zijn gewoon maar van de spaarpunten van het tankstation, en je kon er een heleboel verzamelen. We zijn gestopt bij 3, maar alleen deze twee vind hij zo leuk.
Bij deze wil ik vragen als mensen nog van deze hondjes hebben liggen thuis en ze zijn niet in gebruik, ik me ernstig aanbevolen hou om ze spontaan gedoneerd te krijgen. Stel je voor dat er een of erger, ze allebei, kwijt gaan....

1 comment:

Anonymous said...

Wat heerlijk om te zien, dat kindjes zo intens kunnen genieten van hun knuffeldiertjes. Super toch om kindjes dan zó intens te zien knuffelen met hondjes of andere lievelingsdiertjes.
wees maar zuinig op je hondjes schat, ze gaan niet zó snel stuk!!!Kusjes opa en omaxxxxxxx