Monday, December 8, 2008

bloedprikken

Vanmorgen bij het aankleden van Tygo kreeg ik ineens veel pijn aan mijn borstbeen/borstkas/ribbenkast wat doortrok naar mijn rug. Diep ademen deed veel pijn. Na een tijdje werd het erger, en doet gewoon ademhalen ook al pijn. Ik de dokter gebeld, en ik moest komen, maar mocht niet alleen rijden. Mijn papa gebeld, die is gelijk gekomen, en is mee gegaan naar de dokter. Die verwees me door om bloed te laten prikken, want ze dacht aan trombose! Nou ja!
We zijn gelijk door gegaan naar het ziekenhuis, ik heb daar bloed geprikt en nu is het afwachten wat de uitslag is....
Ik kan ook niks tillen, dat doet op een vreemde manier pijn aan mijn mijn lijf.
Ralph is gelukkig naar huis gekomen. Beetje gek is het wel. Ik weet niet zo goed of ik me nu druk moet maken of niet. Afwachten maar dus.

Edit:
heb net bericht van de dokter gehad dat het geen embolie is. Das een hele geruststelling. Wat het wel is, is een beetje onduidelijk. Als het met een paar dagen niet minder is ga ik maar weer terug.

2 comments:

Anonymous said...

Wat is dit nou arme pechvogel. Gelukkig niet ernstig zo te lezen,maar wel heel vervelend. Kunnen we helpen, laat het dan even weten aub vanavond!!!!
Goede beterschap en doe rustigaan lieverd. Dikke kus Jeanninexxxxxxxx

Mireille said...

jeetje meis wat een drama!!!
heel veel sterkte!!