Friday, December 5, 2008

ochtendje opa..

Het was weer maandagochtend, vaste prik dat opa dan op de koffie komt. Tygo en ik wachten dan altijd voor het raam, en als we dan de motor horen aankomen, gaan we samen heel hard
zwaaien en roepen.
Deze ochtend was de DSM goed aan het stoken. Het was een enorme vlam, en heel veel herrie. Tygo bleef maar roepen: Kijk, vuur! en probeerde met alle kracht in zijn kleine lijfje de vlam uit te blazen.

Tussendoor ook nog lekker gespeeld met de mosaik die Sint in zijn schoen had gestopt. Hij vind het echt prachtig, en heeft de meeste plezier aan het belijken van alle mosaikstukjes, en een beetje ermee te schuiven enzo. Ik moet hem wel echt in de gaten houden anders gaat ie ermee lopen, en dat vind ik een beetje eng. Ik ben bang dat er per ongeluk 1 valt en Evi hem van vind.


Uitendelijk was opa er natuurlijk. Opa heeft me nog even geholpen met de lunch,en daarna de kindjes lekker in bed en had mama een klein uurtje voor zichzelf.

1 comment:

Anonymous said...

Wat fijn, dat jullie opa elke week gezellig komt koffiedrinken en spelen met de kindjes. dat is heerlijke vrijetijdsbesteding voor allemaal. Lieve kindjes fgeniet van deze fijne bezoekjes telkens weer.
Kus opa en oma Hèèlebaanxxxxxx