Monday, December 22, 2008

Winterwonderland...







Maandagmorgen met vriendin Mel en al onze kinderen (hah!) naar maastricht geweest, naar WinterWonderland. Het was echt helemaal super!
Ik vond het nogal spannend, want ik was nog nooit met Tygo ergens heen geweest zonder dat hij in de wagen zat, en als hij besluit om niet meer te willen, dan is hij daar nogal determind in zeg maar.
Maar het was werkelijk he-le-maal zo leuk en geweldig! Bosse en Tygo waren samen de allerliefste jongetjes van de hele wereld. Tygo (en Bosse ook niet trouwens)heeft helemaal niet eens moeilijk gedaan, liep de hele tijd braaf aan een hand, heeft lief van de warme chocomel gedronken, een wafel gehad, 3 keer in de carrousel geweest met Mel en mij, en heeft niet eens gezeurd toen we gingen.
Ik was zo vreselijk trots op mijn grote kleine vent.....
Evi heeft de hele morgen niet geslapen, maar was niet kapot te krijgen, zoveel te zien, en maar lief zwaaien naar iedereen.....
Wat was het gezellig.....

1 comment:

Anonymous said...

Wat super, om samen met de vriend en vriendin naar zulk mooi gebeuren te gaan. Tuurlijk is Tygo al een grote vent, zeker bij al die mooie lichtjes en feeststemming. Hij heeft samen met Evi en de andere kindjes vast zijn ogen uit gekeken. Heerlijk om samen even in de kerststemming te zijn. Prachtige foto's en vast erg gezellig geweest en lekker natuurlijk. Liefs van opa en omaxxxxxxxx