Saturday, November 3, 2007

Ik vind er niks aan zo.

ik moet werken vanavond/vanacht/morgenvroeg. Slaapdienst dus. Op zich is dit niet eens zo heel erg, ware het niet dat ik het gevoel heb dat ik mijn kleine man al dagen niet zie. Donderdag is ie de hele dag op het kinderdagverblijf geweest, terwijl ik op aan het knappen was van een soort van griepje-koorts-hoofdpijn aanval, vrijdag heb ik hem naar opa en oma van Aalst gebracht omdat ik een teamdag had van 09:00 tot 21:00, die overigens erg leuk was. We hadden een zeer boeiende lezing van Giel Vaessen (http://www.wervelkind.nl/Auteur.htm), aansluitend een teamevaluatie, en daarna een lekker etentje in boscafe "het hijgend hert" (ja, zo heeft het echt) in Vijlen. Tygo heeft lekker bij opa en oma geslapen, zodat ik hem niet laat op de avond uit bed hoefde te plukken, en papa en mama ook lekker een beetje uit konden slapen. Vanochtend om 11:00 zijn we erheen gereden, hebben samen met opa Harry lekker gelunched, en toen moest Tygo eigenlijk meteen alweer slapen. En toen ie wakker werd, was ik al op mijn werk. En als ik morgen terug kom van mijn werk, moet ie alweer gelijk naar zijn bedje. Zucht. Normaal heb ik weinig moeite met onregelmatige diensten, ik heb daardoor (normaal gesproken) erg veel tijd met mijn kleine man. Alleen nu dus even niet. Ik weet niet of het aan mijn hormonen ligt, maar ik vind er niks aan zo. Bah.

1 comment:

Anonymous said...

Hallo lieve Charlotte. Niet zo fijn, als je lang werkt en daardoor Tygo even niet ziet en met hem kunt spelen. maar af en toe is het ook belangrijk voor jezelf, dat je even kunt afschakelen, maar als dat te lang duurt, is het even shit denk ik. Nu is het weekend, en kun je even weer lekker op je gemak doen en van en met je mannetjes genieten. dan is het gemis hopelijk weer een beetje gezakt. Nog maar goed 9 of 10 weken en dan ben je weer héél lang lekker vrij en thuis en kun je samen met je lieve Tygo en met je nieuwe babytje alvast wennen en genieten en knuffelen zoveel je maar wilt. Die tijd komt ook en dan ben jij en je mannetjes en nieuwe kindje vast héél erg blij samen!!!!! Wees nog even sterk als het kan en de weken gaan zeker snel voorbij, zeker nu met verschillende gezellige en fijne feestdagen in het vooruitzicht. je bent dapper en sterk en dat helpt je vast door deze weken heen!! Nog even succes gewenst met je werk en kijk alvast uit naar het volgende fijne weekend voor jullie allen!!!!
Liefs en dikke kus en tot gauw weer. xxxxxxxxxxxxKusjes van opa en omaxxxxxxxxxx