Tuesday, November 20, 2007

Ralph is jarig

Het hele weekeind stond in het teken van de verjaardag van Ralph. zaterdagavond hadden we een klein feestje, was een groot succes, erg gezellig vond ik het....

Beetje laat geworden, maar dat was wel ok met Tygo bij opa slapend....hij is aan het eind van de ochtend terug gebracht door opa, en toen waren we eigenlijk net een beetje uit bed gekropen. Sjonge, wat was dat lang geleden dat we zo uit konden slapen zeg....
Zondag zijn we even een verjaardagskusje gaan brengen aan oma Annet, die was ook jarig geweest. Op d terugweg begaven de electrische ramen van de auto het, en dan is het best een eind van Landgraaf naar Geleen. Ik had een deken als een tentje om Tygo en mij heengeslagen, dat moest de ergste kou tegenhouden.
En maandag, op zijn verjaardag zelf zijn we gezellig naar de dierentuin geweest met opa en oma van Aalst. Een heerlijke dag, maar wel een beetje vermoeiend voor mij. Na een paar uurtjes hadden we het ook wel weer gezien, en zij we precies voor een regenbui gegaan. Opa is doorgegaan naar den Helder, en oma is met ons mee naar huis gegaan.


'S avonds nog meer verjaardagsbezoek, opa Chris en oma Lidy, Joost en Ilse en opa Guzzi zijn koffie komen drinken. Helaas ben ik vergeten foto's te maken, maar het was wel erg gezellig.

2 comments:

Mireille said...

wauw .. prachtige dierentuinfoto's.. jammer dat ik het gemist heb =D

Anonymous said...

Was een heerlijke dag samen.Ook wij hebben genoten, dat we samen konden feesten en tevens genieten van een prachtig dierenpark in gezelschap van de jarige job en gezin! veel dank nog voor een speciale fijne dag Ralph en Lotte en Tygo en??????? Kusjes van opa en omaxxxxxxxxxxxxx