Tuesday, November 20, 2007

Zwangerschapsupdate

Nieuwe udate, deze is iets minder positief als de vorige.... Mijn bekken doet heel erg veel pijn, lopen gaat echt moeizaam, om over traplopen maar te zwijgen.
Gisteren aan het eind van de yogales had ik zelfs mijn bekken op slot zitten, ik kon me gewoon ineens niet meer bewegen! Doodeng, en ook echt heel pijnlijk.
De benauwdheid met de daarbij horende duizeligheid worden steeds erger, en houden nu sinds gisteravond eigenlijk constant aan, en daar gaat een allesoverheersende vermoeidheid mee gepaard. het lijkt wel of ik een kraantje openzet, waar zo alle energie uitloopt.
Ik ben naar de dokter geweest vandaag, Tygo moest zowiezo ook gaan, die blijkt een keelontsteking te hebben, en de dokter heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek, en dinsdag kan ik terecht bij de fysiotherapeut.
Nu ben ik dus ziek thuis, in afwachting van de uitslagen van de bloedtest. Morgenvroeg ga ik prikken, Ralph is dan gelukkig thuis, kan hij fijn bij Tygo blijven.

Ik heb wel heel erg veel zin in het weekeindje Center Parcs dat voor de deur staat, even lekker ontspannen :)




2 comments:

Mireille said...

goh meis.. valt niet mee..
Dikke kus en suc6 morgen

Anonymous said...

héél véél liefs en sterkte gewenst. Ik denk aan jou en leef met je mee!!!!Dikke kus en knuffel van Jeannine!!!!!!beterschap ook voor Tygo gewenst.