Friday, October 3, 2008

Auto's...



Tygo en zijn auto's. Geen hem een auto en je hoort hem de hele dag niet meer, afgezien van de typische "vroemvroem, tuut tuut" geluiden die alle kleine jongetjes maken als ze met hun auto's spelen. Ik dacht altijd dat hij met 5 auto's genoeg zou hebben, en dat ze allemaal op elkaar leken. Nou, mooi niet dus! Met al zijn auto's speelt hij even overtuigend, en met evenveel plezier. Tegenwoordig wil hij ook dat we meedoen, en dan komt hij er een brengen en wil dan dat we ermee rijden en ook hard "vroemvroem, tuut tuut" roepen. Ook op het kinderdagverblijf is het zijn favoriete bezigheid.
Het is vaak het allereerste dat hij zegt als hij wakker wordt, en nu ik erover nadenk is het ook een van de eerste woordjes die hij kon zeggen.....
Ik blijf me erover verbazen dat hij zo'n typisch jongetje is, ballen en auto's bepalen zijn wereld. Soms probeer ik wel eens met hem te knutselen omdat ik hem gun dat zijn wereld wat breder is, en dat kleurt hij braaf mee, of we spelen samen met de klei . Dit houdt hij maar even vol, en wil dan toch weer me zijn geliefde auto's.

2 comments:

Mireille said...

oh maaaaaaaaaaaan wat CUTE!!! gewoon 30 jaar terug in de tijd dit..

Anonymous said...

Wat een herkenbare plaatjes,schattig om te zien.
Mireille je hebt het prachtig verwoord, het doet zó denken aan de tijd van onze ralphie, toen hij ook urenlang kon spelen met zijn autootjes!!! Lief hoor Lotte, wees gerust er komen vast met de tijd veel meer interesses bij jullie zoon!!!!
Kus opa en oma xxxxxxxxxxx