Thursday, October 16, 2008

zaterdagmiddag in het park...



Zaterdagmiddag was ik alleen met de kindjes, Ralph was naar een filmbeurs in België. Ik ben lekker met vriendin P en haar kindjes naar het park gegaan. Daar waren nog veel meer kindjes, en Tygo keuvelde er rustig doorheen.
Tygo heeft iets met loopwagens, hij vind het helemaal te leuk om er achteraan te rennen, maar erop zitten doet hij niet. Nooit. Behalve als er allemaal leuke vrouwen zich gaan bemoeien met je, zal hij gedacht hebben. dan wil hij wel. Dus dit zijn hele bijzondere foto's, een mijlpaal zeg maar. Ik had niet gedacht dat hij het ooit nog zou gaan doen.
Heerlijke dag, lekker kunnen bij kletsen met mijn vriendin. Kinderen blij, ik ook blij. Zo simpel kan het leven zijn.

2 comments:

Mireille said...

oh meis wat heerlijk!!! en kijk hem nou!!!

Anonymous said...

Wat geweldig om even heerlijk te ontspannen en te genieten in dit mooie park. De gezellige Tygo heeft al meteen de meisjes om zich heen en dan vindt hij de loopauto best wel fijn zo te zien. Liefs van opa en omaxxxxx